Terapia Manualna

Terapia manualna

Terapia manualna w Łodzi

Odczuwasz dolegliwości bólowe, dyskomfort, który uniemożliwia normalne funkcjonowanie? Czy wiesz, że Twoje życie wcale nie musi tak wyglądać? W poszukiwaniu skutecznej pomocy, zgłoś się na konsultację z fizjoterapeutą.

W placówce Manualmed pracują doświadczeni specjaliści, którzy ukończyli m.in. 6-letnie szkolenia z zakresu terapii manualnej. Jako absolwenci takich kursów znają i wdrażają techniki, które są uznawane za wysoce skuteczne i bardzo bezpieczne – realnie poprawią stan Twojego zdrowia i przywrócą Ci radość życia!

U nas pierwsza wizyta to nie tylko sucha rozmowa. To od razu dobór zabiegów i wykonanie ich, ponieważ wiemy, że tym, czego naprawdę potrzebujesz jest pewne i natychmiastowe działanie. Im wcześniej rozpoczęta terapia, tym szybciej postawiona diagnoza i rezultaty, na które nie trzeba czekać miesiącami. Sprawnie podjęte działanie, odpowiednia stymulacja i wreszcie traktowanie organizmu w sposób holistyczny, to recepta fizjoterapeuty na walkę z bólem.

Twój Fizjoterapeuta

Łódź to duże miasto. Możesz zaufać, że to właśnie w klinice Manualmed czekają na Ciebie wykwalifikowani specjaliści, którzy stosują terapię manualną jako bezpieczną i skuteczną formę pomocy.

Z przyjemnością zaopiekujemy się także Tobą lub bliską Ci osobą, jeżeli któreś z Was uskarża się na:

• ból mięśni,
  • ograniczoną ruchomość stawów,
  • problemy z kręgosłupem,
  • napięcie ciała będące efektem stresu.

Terapia manualna to często podstawowa forma leczenia. Stosujemy ją po rozmowie z pacjentem, która jest dla nas punktem wyjścia do postawienia diagnozy i zaplanowania dalszego postępowania.

Terapia manualna

Dla kogo jest terapia manualna?

Terapia manualna jest nieinwazyjna i na tyle bezpieczna, że kwalifikujemy do niej nawet pacjentki w ciąży, młode i starsze osoby, sportowców.

Jakie są efekty zabiegu?

Terapia manualna pomaga zlikwidować ból w obrębie kręgosłupa i stawów obwodowych. Pozytywnie wpływa na postawę, poprawia samopoczucie, likwiduje nerwobóle spowodowanie stresem i brakiem snu.

Czy należy wykonać pojedynczy zabieg, czy serię?

Nasi pacjenci nieraz już po pierwszym zabiegu odczuwają poprawę. Często jednak potrzeba więcej sesji i połączenia z innymi metodami leczniczymi, o czym zadecyduje Fizjoterapeuta.   Czekamy na Ciebie w Manualmed Centrum Fizjoterapii. Już dziś umów się na pierwszą wizytę.