Więcej niż ultradźwięki w Łodzi – zabieg TECARSIN w Łodzi

Szybsza regeneracja po intensywnym treningu, poprawa samopoczucia, lepszy sen w nocy i zwalczenie uporczywego bólu – jest wiele powodów, dla których powinieneś umówić się na konsultację fizjoterapeutyczną. Umiemy rozwiązać rozmaite problemy zdrowotne Twoje i Twoich bliskich, wykorzystując połączenie takich zabiegów, jak ultradźwięki i diatermia krótkofalowa stosując TecarSin.

TecarSin to nowoczesna i maksymalnie bezpieczna metoda polegająca na zwalczaniu stanów zapalanych, rozgrzewaniu tkanek i głębszym aplikowaniu maści gojącej. Nasi fizjoterapeuci w ten sposób zlikwidują Twoje dolegliwości, czyli obrzęki, krwiaki, ból, stany zapalne mięśni oraz stawów. Gabinet Manualmed opuścisz rozluźniony i zregenerowany.

Fizjoterapeuci godni zaufania – Manualmed Centrum Fizjoterapii

Szukasz godnego zaufania fizjoterapeuty w Łodzi? W Manualmed znajdziesz doświadczony zespół specjalistów, którzy porozmawiają z Tobą w cztery oczy, wysłuchają, jakie masz dolegliwości, zapoznają się z historią choroby i leczenia, a wreszcie zaproponują najlepszą terapię leczniczą.

Dysponujemy nowoczesnym sprzętem TecarSin, który emituje fale i rozgrzewa bolesne miejsca na Twoim ciele. Ultradźwięki możemy wdrożyć już podczas pierwszej wizyty, jak tylko uznamy, że nie ma żadnych przeciwwskazań do zastosowania tej metody. Możesz zaufać naszemu doświadczeniu, ponieważ od lat rozwiązujemy problemy pacjentów i pomagamy im wygrać z bólem.

Tecar Sin

Dla kogo są ultradźwięki?

Ultradźwięki są dla Ciebie, jeśli cierpisz z powodu ostrogi piętowej, przykurczów mięśni, czy zespołu bolesnego barku. Naszymi pacjentami są rekonwalescenci po zwichnięciu stawu oraz sportowcy po doznanych kontuzjach.

Jakie są efekty zabiegu?

Ultradźwięki na których opiera się zabieg TecarSin pozwolą Ci szybko rozprawić się z bólem, wrócić do formy po urazie i usprawniają przebieg rehabilitacji.

Kto wykonuje ultradźwięki?

Sesje z wykorzystaniem ultradźwięków wykonują doświadczeni fizjoterapeuci, znający i od dawna pracujący z urządzeniem TecarSin. Już podczas pierwszej wizyty postawimy diagnozę i zaczniemy terapię. Nie zwlekamy z rozpoczęciem leczenia, ponieważ bardzo dobre rezultaty można uzyskać tylko dzięki pewnemu i sprawnemu działaniu. Możesz na nas liczyć!

Tecar Sin
Skontaktuj się z nami i umów na wizytę w Manualmed – nasi specjaliści czekają na Ciebie!